20 april 2009

Måndag...säger Baltis

Många känner sig lite hängiga när det är måndag, så också Baltis. Nosen var varm men jag tror mer på löptik eller dagis-abstinens. Det var ju flera dagar sedan sist. Well, när mamma väl masat sig upp ur sängen 1½h efter mig blev Baltis plötsligt sur och gick in i sovrummet igen.



Halv två tog mamma bussen hem och jag hängde på men hoppade av i Hörby. Där hade jag ett möte med ett ev. extrajobb. Egentligen var det sagt att jag bara skulle lämna in papper men det tyckte jag var en dum idé och satte på charmen så intervjun blev ca 20 minuter. Från att "vi har inget men lämna in dina papper" till "hur är ditt schema och hur länge kan du jobba extra" tyckte jag var rätt bra. Håll tummarna!!!

Efter intervjun spatserade jag upp till F&S och körde styrka och kondis. 1,5 km löpning, 10 min cross-trainer level 10 och 2000 m på roddmaskin följt av styrketräning och stretch 60 min. Superskönt men man blir bra sömnig efteråt. Bokade in en tid till måndag 19:00 för instruktör styrka fortsättning. Jag har fått ett schema som var för mig som nybörjare men nu är det slut så jag ska vidare i min träning.

Kvällens aptitretare blir grekisk sallad som kompensation för gårdagens SÅS med stek som tillbehör. Resten av aftonen ägnas åt ekonomi-hemtenta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar