30 juli 2011

Loka Coconut Dream

Sitter och slår ihjäl 59 minuter på Hörby gamla torg i väntan på bussen mot Höör. Roligare kan man ha. Hade jag tagit nästa buss från Linderöd hade jag med största sannolikhet missat anslutningen men en minut och det hade varit högst olyckligt med tanke på att nästa buss gått sisådär tre timmar senare. Men nu har min fransteknolog börjat arbeta hemifrån istället för i salong i Malmö och då får man ju resa lite.

Hur som, handlade frukost på Shell och nyfikenheten gjorde att jag valde denna nya smak från Loka. Fab! Så frisk och lagom mängd smak av kokos! Solen behöver inte ens skina för att känslan av exotisk sandstrand ska infinna sig.

1 kommentar:

  1. Hmm, är inte alls så glad i bubbelvatten öht och dricker sällan det. Men denna smak kan jag verkligen tänka mig att smaka! Låter friskt och gott och kan man samtidigt drömma sig iväg till en sandstrand någonstans i världen, så är ju saken biff! :)

    SvaraRadera