27 juli 2011

Ärende efter jobb

Idag var enda dagen denna veckan som jag inte jobbar hemma så jag passade på att få gjort en del ärenden efter jobb och en manikyr under lunchen!

Hämtade ut två flaskor vitt vin som beställdes på Systemet och köpte även tre flaskor rött! Är ingen vinkännare så när jag väl smakar ett vin jag gillar är jag duktig på att skriva upp namnet i mobilen så jag vet vad jag kan köpa.

En skjorta skulle reklameras på H&M och fina plagg i härliga höstfärger hade nått butiken!

En stickad roströd cardigan

Mörkt röd/brun topp

Underbar indigoblå top

På Åhléns City inhandlade jag en snedborste med äkta hår och en microshadow i nyansen SmogMake Up Store. Fanns på listan jag fick med mig från privatkursen för ett par veckor sedan!

Är förtjust i Mavalas minilack och från senaste kollektionen fäljde den grå/rosa Mauve cendré och ljusrosa Rose shell med hem!

Och innan jag tog bussen hem blev det ett besök på Al Basha för en påse delikata persiska bakverk...mmmiddag ; )

1 kommentar:

  1. Snyggt!
    Det blev en trevlig dag och det är du värd:)

    Puss, Ma__

    SvaraRadera