10 april 2010

Sorry...

Jag ber om ursäkt för att jag idag inte underhållit, uppdaterat er eller vad den här bloggen nu har för uppgift. Jag har skrivit uppsats. I snart 15 timmar. Med korta pauser där Baltis mest hört "raska på" och fyra mackor intagits. Vi har power-lekt och sedan fick han vid ett tillfälle söka resterande köttbullar från påskmiddagen runt om i huset. En efter så jag inte skulle glömma någon ; )

Helt slut i huvudet nu då jag vid lunchtid idag fick första feedbacken på 27 sidor uppsats av handledaren fem dagar innan deadline. En hel del justering fick göras och det var bara toppen på isberget antar jag då vi ska ses efter föreläsningen på måndag för handledning. Tjohoo, andra gången jag träffar henne på över två månader. Jaja, lite intresse är väl bättre än inget intresse. Paniken är minst sagt total.

Men imorgon kommer J hit och knackar hål på min puppa för lite övningskörning och inköp av diverse nödvändigheter och säkert också icke nödvändigheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar