8 april 2010

Nytt projekt?

Grannen som bor närmast det planerade projektet har med glädje godkänt det. Ingen hane, bara tysta honor om det blir aktuellt. Måste plugga på i ämnet först så jag vet vad jag ger mig in på.
.
Och blir det av så ska jag ha något som det pratas om och är lika uppseendeväckande som en stadsbo som flyttar till denna lilla hålan. Något som jag kan relatera till. Något som har tofsar, färg och mönster och egentligen bara är för mycket. Helst en kalkon, jag menar, varför nöja sig med det lilla i livet när man kan gå all in?

2 kommentarer:

  1. ^Åh!!! Jag vill också ha höns hemma!!
    I alla fall tils jag berättar för mig själv att jag inte äter ägg och det faktum att jag är livrädd för de :-)

    SvaraRadera
  2. Haha, vad härligt! Ser fram emot att se vad det blir sen när du bestämt dig klart! Härlig idé!

    SvaraRadera