27 april 2010

Praktik dag 2

Dagen inleddes med ett möte med en av branschens mest erfarna företagare i tester av missbruk. Otroligt intressant. Vi hade en gästföreläsare på skolan som talade om missbruk men med fokus alkohol. Och då handlade det om samtal och behandling. Mötet idag behandlade processen fram till samtal och eventuell behandling.

Sedan fick jag sitta med i ett ledningsgruppsmöte när de behandlade frågan om low performers och ett upprättande av handlingsplan för detta.

Resten av dagen satt jag med mitt uppdrag med jämställdhetsplanen.

Jag har just gjort ett personlighetstest som jag en dag det finns tid ska få sitta med då det analyseras! Intressant att se hela processen!

1 kommentar:

  1. Hej storasyster,

    Hur kul som helst att se dig ofta nu! Man kommer bli bortskämd de närmsta 7 veckorna :-)

    Kramisar Lillasyster

    SvaraRadera