19 april 2010

Godmorgon!

Nu är jag på väg till första föreläsningen på min sista studievecka i skolan för heltidsstudier! Rörigt? Efter denna veckan har vi praktik resten av terminen, alltså inga fler föreläsningar. Och då jag använt upp de tolv terminer jag får låna pengar av CSN så är det slut på den eran! Självklart kommer jag inte sluta plugga men det får bli distans eller nätbaserade kurser som kan läsas parallellt med jobb.

Hur som helst, solen skiner än om det är strax över noll grader och nu väntar tre timmar av ämnet coaching! Vi ska ha en lärare som vi hade i kursen samtalsmetodik för två år sedan och det är en av de bästa lärarna jag haft. Tyvärr är hon kopplad till lärarprogrammet och inte PA.

Väl hemma igen blir det städning innan min Malmö-bästis Patricia kommer på besök. Vi har inte setts på månader och hon stannar till onsdag! Yay! Hon har väldigt gröna fingrar och saknar numera egen trädgård så har jag tur kan jag få med henne ut på tisdag och hjälpa mig fixa det sista innan mamma får ta över när jag flyttar på söndag.

Ha en härlig måndag om det går! Det blir vad man gör det till ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar