29 april 2010

Slutat tidigare

Vid 15 kände jag att jag läst igenom tillräckligt många dokument och då jag jobbar hela dagen imorgon så gick jag tidigare med lov självklart. Jag fick snarare höra att jag utan problem kan vara där mindre tid än jag är. Det har varit ganska intensivt med uppdraget och det kommer att bli klart tidigare än planerat så jag får ta möjligheten lite längre fram att vara hemma. Vi fick skjuta på min presentation av uppdraget so far tills imorgon för ett möte kom emellan. Men det gav mig mer tid att jobba med det så det var ok.

Åkte mot stan och fixade ett ärende och köpte en top istället. Nu är jag på väg till lägenheten och ska in om affären och handla lite.
Sedan byter jag om till träningskläder och tar en löptur ner till stranden. Det är underbart varmt ikväll och jag måste komma igång med träningen när jag bytt bostadsort. Ny bostad ändrar lätt gamla rutiner och nu har jag ju ingen hund som måste rastas heller...
Har tyvärr fått i mig för mycket salt den senaste veckan så kroppen har samlat extremt mycket vatten. Fötterna ser ut som fotbollar! Har därför bara ätit frukt och sallad idag men i denna värmen mättar det utmärkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar