12 april 2010

Måndagens allt annat

Var skittrött imorse efter bara 5 h sömn då jag stressat och skrivit på uppsatsen till kl 1 och sedan upp halv 7. Till vilken nytta? Handledaren hade inte läst någon version av uppsatsen sedan i torsdags så vi hade två olika uppsatser när vi tittade på kommentarerna idag...illa.

Väl hemma kollade jag på ett växthus jag fått erbjudande att köpa men för mycket material kring det gjorde att totalsumman blev för hög så jag väntar tills MITT växthus säljs på Blocket. Vill ha ca 10 kvadratmeter så man faktiskt får plats med en del växter i det plus ett cafémöblemang. Men jobbigt var det att tacka nej!

Hämtade en styck hund på dagis som tydligen rullat sig i gödsel så det blev att spraya honom med Glade när vi kom hem. Urk, hade inte tid att bada honom och det hade ändå varit surtdå jag gav honom säsongens första dos Frontline i förrgår mot fästingar och det i så fall hade fått göras om.

Middag blev tacos och lite glass på det, nu ska jag strax fortsätta med uppsatsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar