7 april 2010

Lill-lördag

Dagen började med möte vid idrottsplatsen med festkommittén och sedan hem för lite uppsats. Nu är Baltis och jag på promenad och en halvtimme spenderade jag med min lika trädgårdstokiga granne. Vi tittade på det som kommit upp, ojade oss över alla projekt som måste färdigställas i år och drömde lite om nya projekt. Båda två var överens om att utflykterna ska inte bli så många i sommar till plantskolorna men listan blev ändå inte kort när vi radade upp det vi ändå "måste" köpa.

Jag som bara har någon enstaka krokus som blommar tittade avundsjukt på hennes julros och irisär! Måste skaffa sådana!

2 kommentarer:

  1. Är sista bilden från Forks? ;) Kan nästan tro det.

    SvaraRadera
  2. Nu är ju även jag trädgårdsägare! Wiii! :) Men hinner inte på långa vägar med några större projekt i år, siktar mer in mig på rent underhåll denna säsong. :P
    Kram

    SvaraRadera