25 april 2010

Paket från Eleven.se

I helgen hämtades det ut paket med lite "belöning-i-förväg" för VFU:n (verksamhetsförlagd utbildning). De kommande sju veckorna bor jag ju i Malmö och jobbar på personalavdelningen på ett stort företag. Vi fick i skolan i fredags veta att vi inte får kalla det praktik för det är egentligen det man har då man fått sin examen.
Jaja, VFU, praktik, strunt samma, jag ska jobba.
d
Hur som, födelsedagspresent inhandlades till minsta styvdottern och jag råkade bli lite inspirerad och klickade hem lite beauty-candy till mig själv också från bästa webbutiken.
d

Nougat London EdT 60 ml "Tuberose & Jasmine"
s
Denna doft har jag sedan innan i nail serum och nail care cream. Underbaraär de och jag blev glad när jag nu såg att de släppt en doft i samma serie!
s

Aquolina shower cream och body lotion "White chocolate & Orchid cream puff" - ny doft!
d

Aquolina shower cream och body lotion "Rose frosted cupcake" - ny doft!

Aquolina är ett märke med annorlunda dofter och flera roliga produkter i varje doft-serie. Har nog sju av dofterna men kan inte få nog! Dessa var härliga båda två och jag kan nog inte välja vilken som var bäst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar