25 april 2010

Me & my shoes...

Tja vad ska man säga. Jag älskar skor. Knäna darrar och pulsen ökar när jag ser några jag vill ha och det händer ofta.

Nästa paket med belöning kom från Nelly.se, mina fossingar mäter 25 cm prick och storlek 39 sitter som en smäck av alla jag fått hem från Nelly. Bra pris ger fler skor som ger mer variation. Klacken på dessa är den enda jag riktigt gillar, högt ska det vara, på 10-12 cm vinglas det fram.
f
Äntligen kontorsjobb vilket betyder stiletto's. Mindre kul att vingla fram på skolans grusgångar och räfflade gångplattor planerade av en mentalt handikappad man som inte tänker längre än näsan räcker. Blinda tas det hänsyn till men inte det betydligt större antal kvinnor som har svårt att gå på annat än vanliga plattor.
d
Nelly "Extra"
d

Nelly "Mystery"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar