15 april 2010

Föreläsning/work shop

Idag stod det föreläsning på schemat men jag som tillhör den tidiga gruppen insåg igår när uppsatsen var klar att kl 9 skulle jag inte orka möta upp. Hade egentligen bestämt mig för att skippa skola idag och belöna min insats med uppsatsen med en dag i trädgården. Men det verkade ju intressant så klart med förhandling så jag beslutade mig idag för att gå på den som låg för sena gruppen. Är alla som ska vara där på plats får jag helt enkelt ta rollen som åskådare. Bättre det än att missa den. Så nu sitter jag på Bettan mot bussen! Det är 22 grader i solen och 14 grader i skuggan. Nice B-)

2 kommentarer:

  1. Grattis!!!
    Du slutar aldrig förvåna mig med dina egenskaper:))) Fast man inte orkar, kan man ju gå miste om något spännande vid en föreläsning (skratt).
    Hoppas dagen blir X-tra trevlig!

    Puss, Ma__

    SvaraRadera
  2. Såg himla mysigt ut, strålande sol och skönt väder!
    Härligt jobbat med uppsatsen!
    Duktiga Jenny! :)
    Kram

    SvaraRadera