26 september 2010

Söndagskväll

På väg hem från Palladium cyklade jag inom ica maxi som är den enda butik där jag hittat Baltis mat i 12 kg. I Malmö bör man tydligen inte ha en hund på 40+ kg. Tidigare har jag varje gång haffat den sista säcken men idag fanns det ingen alls! Då hunden inte direkt ser det som en ursäkt för att skålen är tom fick jag ta en på 3 kg. Löjligt. Räcker typ lika många dagar. Liten överdrift men jaja. Nytt försök i morgon.

Väl hemma slängde jag ihop den lasagne jag skulle gjort igår som aldrig blev gjord. Blev en med färs på kor från naturbete vilket jag inbillar mig är bättre om man nu ska äta en ko. Och grönkål. God var den i alla fall.

Efter maten väntade havrepannkaka och filmen Up in the air. Riktigt bra film! Lite otippat väldigt HR-kopplad och med kärlek kunde det inte gå fel. Rekommenderas starkt.

Avslut med manikyr och nu väntar sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar