22 september 2010

Fin kväll med en fin vän

Igår mötte jag upp min vän Jeanette på Tusen & 2 på Bergsgatan som jag hört mycket om men inte besökt.

Mysig inredning, inget typiskt hamburgerhak som tur var.

Var riktigt imponerad över deras gedigna hamburgermeny. Bara ett fåtal kostade över hundra kronor och då ingick även dricka! Sanslöst med tanke på att det var 100 % nötkött och hemmagjorda pommes.

Jag valde burgaren Royal med ädelost, breasola och tapenade. Heaven... Kommer definitivt att besöka detta ställe igen : )

3 kommentarer:

  1. MM ja det är så sjukt nice. Fast jag har förätit mig där. Behöver en paus. Var säkert där två tre gånger i månaden. Det blev lite mycket.

    SvaraRadera
  2. Vilken är din favorit i veg-version?

    SvaraRadera
  3. Det var riktigt gottis! Har funderat flera gånger på vad jag ska välja för hamburgare nästa gång det bär av dit. Haha! :)
    Mysigt ställe, med en härlig vän, o en härlig kväll med många skratt! O uppdatering kring vad som hänt i våra liv sen sist vi sågs!
    Tack vännen!

    SvaraRadera