6 september 2010

Premiär!

Då sitter jag på tåget för att besöka en av våra etableringar! Ska hålla den andra internutbildningen inför arbetsmiljöcertifieringen. Den första höll jag tillsammans med en kollega som varit med och certifierat ett av de andra bolagen. Hon har erfarenhet av arbetsmiljöarbete då hon är medelålders och jag kan juridiken så vi kompletterar varandra. Men idag ska jag hålla den själv. SJÄLV! Det ska bli roligt och jag har lite fjärilar i magen. Har varit publik till min beskärda del av usla powerpoint-presentationer både i skolan och i arbetslivet så det utgick jag ifrån när jag gjorde min. 40 sidor pure fun! Eller i alla fall så pedagogiskt det kan bli utan att vara tråkigt. En stor del av hur det blir står ju presentatören för och jag har aldrig fått höra att jag är tråkig i alla fall. Brukar inte se gäspningar heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar