17 september 2010

Fredagsmys


Dagen har mestadels gått till att leta rättsfall och lusläsa paragrafer! Älskar arbetsrätt och hade gärna arbetat med det i något år. Är riktigt sugen på fackliga förhandlingar också, vem vet vad framtiden innehåller?
Stack från jobb vid halv sex, gick promenad med Liten och lagade sedan mat hemma för första gången på jag vet inte hur många dagar...
Imorgon ska jag förtidsrösta då jag inte befinner mig i Linderöd på söndag. Har insett att jag inte bara bytt parti sedan sista valet utan även bytt Block... känns mycket konstigt men oundvikligt då jag numera har andra prioriteringar (och annan inkomst) än tidigare.
Imorgon kommer min kära moder för att under helgen peka på vad som ska packas ner, slängas och säljas inför flytten. Hon tar även med lite jackor och kappor då vädret definitivt gått från sensommar till höstrusk. Insåg när hon gick igenom och beskrev jackorna i hallen och gäststugan att jag har fler jackor än jag borde för flera kunde jag knappt komma ihåg att jag hade. Ändå var det bara ett halvår sedan de användes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar