4 september 2010

En trött bjässe

Baltis tycker det är 28 minuter efter läggdags. Han är lite sur men vill inte lägga sig utan att ledaren också gör det.

Förutom att vi återigen blev snuvade på var lördags-sovmorgon har det varit en mycket bra dag. Långpromenad i vackra Bellevue och ikväll cykeltur så han fick springa av sig.

Idag har också varit första dagen på en vecka som jag inte varit yr efter minsta lilla fysiska ansträngning. Alltså blir morgondagen ännu bättre! Älskar att vara frisk och snart är jag där igen.

1 kommentar:

  1. Klart det var en bra dag! Det var ju min o Martins bröllopsdag!! :D
    Vilket oxå gör att vi firar 1 månad som gifta idag!! :D
    (Alltså ligger jag inte heller lika långt efter i bloggen längre, bara nästan. Men jag närmar mig med stormsteg!:))
    Kram

    SvaraRadera