5 september 2010

Magnolia

På Järnvägsgatan 31 på Limhamn hittade jag igår en underbar inredningsbutik i just min stil, fransk lantlig och shabby chic. Köpte med mig en doftpåse och två bokmärken, hade kunnat bli mer men denna månaden gäller det att hålla i lönen!

Krukor och lyktor i massor!

Tubtrugs i alla dess färger, bra pris dessutom!

Vackra trädgårdsredskap

Doftpåse magnolia, 39 kr. Ska testa att lägga 1/3 i dammsugarpåsen när jag flyttar hem igen och får återse min älskade champagnefärgade dammsugare : ))) som en present för att vi varit ifrån varandra ett halvår snart! Det fanns flera andra sorter och de kan användas till allt från att ha i lådor och garderober till i en skål för att doftsätta ett rum.

Två vackra bokmärke, rosen "Orpheus" och pion, 12 kr/st!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar