1 april 2012

April, april!!!

Så här ser man ut när man tror på matte när hon säger att man ska gå och lägga sig utan nattkisseri. Sen blev han glad igen när det ju så klart bara var lur och säckade sedan utav anspänningen. Måste förresten tvätta sovrumsväggarna ser jag skitlortig hund som gnuggat dem bruna.

Annars har det varit en lugn söndag med långpromenad med vovvs + hans kompis i regn/hagel/frisk vind. Städat tråkiga städställen som sällan görs och sålt det mindre akvariet från Blocketannonsen. Det var ju också en lustig familj. Pappan ringde halv två, sa att de skulle köra direkt och hade en halvtimmes väg. Fyra timmar senare ringer jag upp dem och frågar om de ångrat sig. Får till svar att han står i hallen och ska just köra. Att han kom så långt som tio minuter ifrån mig när hans fru ringde och sa att de fått gäster så han var tvungen att vända om och köra hem igen.
???
Vem uppför sig så? Och varför då inte ringa och meddela när man nu ändå sagt en ungefärlig tid?
Människor är bra knepiga. Och jag tror kanske att väldigt många av dem sysslar med att köpa och sälja på Blocket. Som han som köpte mitt köksmöblemang och dagen därpå frågade mig efter att ses igen. Och när vi sågs på date berättade han att han hade familj. Idiot.

Nu godnatt, imorgon Malmö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar