28 februari 2012

Skitlörp

Idag har jag cyklat jättelångt och både fått och gjort fransförlängning! Jag har förlängt fransarna i ungefär ett år och denna gången var första gången mina egna fransar inte växt. Typ alls. Tänk vad kroppen kan fördela om sina energiprioriteringar när man mår dåligt vilket jag verkligen gjort i ett antal veckor. Inte nu längre, alls, jag mår ypperligt som tur är, så nästa gång jag gör påfyllning har fransarna ingen ursäkt om de inte växt massor ; )
Lina lyckades så klart rädda fransarna men det var lite av en cliffhanger när hon sa att ett alternativ var att ta av dem helt och låta mina egna ta igen sig. Men hon fick sätta på kortare än vanligt eftersom de nya inte växt ut ordentligt och det saknades också i ögonvrårna för det andra var inget alternativ för mig (!).

Släppte av Baltis på dagis på väg till Lina och...

...hämtade upp skitigaste vovvsen ever ikväll ; ) blev en rejäl dusch i iskallt vatten från trädgårdsslangen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar