18 februari 2012

Lurvar runt

Idag väntar jag finbesök från staden, min fina vän Maria kommer hit på middag då jag tyvärr är för orkeslös för att ta mig till henne.

Myser runt i min högt älskade lurviga sparkdräkt för vuxna (som är ok inne och utan gröna gummistövlar). Bakar kaka och förbereder kvällens middag :-)

Ute regnar det men idag känner jag lite energi i kroppen så jag struntar i att snön försvinner.

Och igår fick jag åter kontakt med en fin man som jag träffade lite i november. Det kommer inte leda till det jag letar efter känner jag eftersom vi har lite olika mål, framförallt att han vill stanna i stan och att jag vill ha barn. Men jag saknar våra underbara samtal så det blev en fin guldkant på fredagen att vi ska ses igen som vänner på middagar och promenader. Det och chipspåsen jag åt men ändå fortsatte ner 300 g från igår var bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar