21 februari 2012

När HAN har stafettpinnen

Någon gång per år lever jag med ett hormonellt monster under en veckas tid. Den vanligtvis så väluppfostrade Herr Balthazar struntar fullkomligt i regler och att lyda kommandon från den annars odiskutabla ledaren Fröken Jenny.

Orsaken stavas L Ö P T I K.

Vaknade någon gång under natten, vände mig om och hoppade till när jag kände något ludet på andra sidan dubbelsängen... Där låg Monstret. Hade helt sonika bestämt att han också var högstatus nog att få sova i sängen.

Vad fan vill du? Jag sooover HÄR, väck mig inte.

Ner åkte han självklart och nu måste jag tvätta sängkläder tidigare än planerat : (

1 kommentar:

  1. Är säker på vem som fick sista ordet, men komiskt utifrån sett:))) (Tills han ligger i min säng:(

    Puss, Ma__

    SvaraRadera