13 juli 2012

Mer träning


Igår när jag passerade just här i oljehamnen stod det män och fiskade vilket det iofs brukar göra. Tänker lite att den fisken är nog inte så fräsch... men å andra sidan ser jag ju inte hur skitigt vattnet är där fisken bor som jag faktiskt äter. Men ja, nja, jag hade nog inte ätit just dessa i alla fall...

Mötte upp J på lunchen för att stilla en craving jag haft några dagar efter pasta på Modomio! Deras pasta med grädde, gorgonzola och broccoli är himmelsk!

Innan jag begav mig hemåt för dagen gick jag inom Gymgrossisten och med hem fanns lite nya träningsprylar!

En kettlebell på 12 kg

Och en bosu boll!

Båda dessa är favoritredskap i gymet och core bosu-passen på Friskis i Malmö saknar jag! Eftersom det tar väldigt lång tid att ta sig till Friskis i Hörby har jag byggt upp ett litet hemmagym istället.

Förra veckan när min vän Jeanette var på besök fick jag hennes gamla boxsäck som är bra mycket större än den jag hade innan!

Så nu har jag skivstång, hantlar, step-bräda, kettlebell, bosu boll, lösa vikter och boxsäck!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar