26 juli 2012

Lille gubben


Igår mötte jag upp P och hängde med henne och min lilla älskling Manfred till Svedala där de bor i sitt sekelskiftesslott : )

Han hade varit på bvc och fått vaccination och var helt slut efter denna pärs. Han är absolut helt enastående bedårande <3 så bedårande att jag helt enkelt bara var tvungen att hålla hans hand...

Men lille Mannen Manfred sov bara räv...

Han visste först inte riktigt vad han skulle tycka om väckningen...

Men han gillar ju mig så han verkade förlåta mig ; )

Kelade och mös så mycket jag bara kunde med honom under ett par timmar! Premiär för mig att byta blöja också...gick bra för det var bara lite weewee. Annars hade jag nog fått dåndimpen. Men jag får vänja mig för när han blir lite större ska vi hänga rätt mycket ihop, han och jag!

Vann ikväll en ursöt liten body med bebisPuh och bebisTigger på Tradera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar