20 juli 2012

Lång dag

Allt för få timmars sömn blev en värdelös uppstigning men det förbättrades avsevärt för jag lunchade på Vapiano med min förra chef! Vi pratar ofta i telefon men ses sällan.

När jag kom till Värnhem insåg jag nedslaget att jag tappat mitt Skånekort på stadsbussen : ( men ett samtal till J gav mig ett nytt för jag visste att han inte använde sitt!!!

Hemma om en stund innan jag kom på den briljanta idén att föreslå filmkväll med Linisen när jag nu har bil några dagar! Hämtade upp henne och handlade thaimat i Hörby och sen tillbaka till henne och mumsade i oss allt. Var så mätt så det kändes som att om hennes sambo inte var med hade jag knäppt upp knappen i jeansen!!!

Jag vann ett kvartalsabonnemang hos Lovefilm i en säljtävling på Tradera i våras som jag nyss aktiverat. Så jag tog med Girl with the Dragon Tattoo och den var superbra. Inte lika bra som originalet men så nära man kan komma. Men den var lååång och nu är jag trööött : ) får sova fem kvart i timmen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar