28 juli 2012

Hästflugor och utedag

Var lite besviken när jag tittade på tiodygnsprognosen för ett par dagar sedan. Visade att från idag var det i princip slut på sol. Och jag som ville bli lite brun idag!! Men när jag vaknade och hade gjort lite sysslor tunnades molnen ut och jag slängde mig ut på filten i gräset!


Slog inte fel, efter en kort stund bet en hästfluga mig i foten och det svullnade upp direkt. Tur jag alltid har Xylocain bedövningssalva i närheten. Sen bet en annan mig i stortån : (


Fnissade lite åt Baltis för han ser ju rolig ut när han sitter och filosoferar rakt in i en buske. Det finns ju inget att titta på så han är ju inte upptagen med det.


Ikväll stod en tur på Athlowe på schemat, var ute i söndags och tar en lång tur imorgon med! Blev mycket galopp idag : ) och tre bett i rad från hästflugor som satte sig samtidigt på låret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar