8 juli 2012

Grill- och poolparty


Igår på förmiddagen slet jag mig svettig med att lasta pallar på släpet för sista turen till tippen! Så skön känsla att ha rensat tomt och gäststuga från bråte : )

Min fina vän E kom vid 15 från Malmö och efter uppdatering och städning begav vi oss mot grill- och poolparty hos en av mina bästisar!

Vi hade knyte och det var så mycket mat så vi nästan föll i matkoma : ))) Vi gjorde grillspett och hade pommes och pastasallad och mumsiga såser!

...och drinkar : )

Det var mulet men varmt och vi kunde sitta ute från 18 tills E och jag gick hem!

Vid halv ett bytte vi om till bikini och hoppade i poolen! Eller ja... E och jag som är badkrukor sjönk väldigt sakta ner i vattnet och de andra skrattade lite år oss för det var 26 grader i vattnet...

Hemma vid 02 och under kvällen hade jag hittat misstänkt våtexem på Balthazar så det tog en stund att raka päls och hitta tratten innan det var sängdags!

Vilken toppenkväll : )
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar