18 juli 2012

Bo Ohlsson



Igårkväll var det roadtrip på schemat! Det var något år sedan jag var på Bo Ohlsson i Tomelilla och då jag ändå skulle möta upp J i denna håla passade jag på att köra hemifrån tidigare för ett stopp här!

Köpte för något år sedan tre rullådor att ha under sängen. Mycket praktiskt. Har plats till tre till och köpte en på Ekohallen för ett par månader sedan för de hade verkligen höjt priset rejält. Nöjde mig med en eftersom jag hade en del prylar jag behövde stuva undan när jag tog bort en möbel från vardagsrummet. Hittade denna igår, samma låda men betydligt billigare än på Ekohallen.

Med hem följde även billiga marshaller och jag kunde bara inte motstå de enda tillåtna disktrasorna i mitt kök (svenskerklud som mina styvbarn kallar dem...) när de fanns i lavendelfärg : )

Utöver detta hittade jag till min fullkomliga lycka hårfärgen från Schwarzkopf som slutade tillverkas för ett bra tag sedan. Jag är ju ganska gråhårig numera så jag färgar håret mellanbrunt som är min vanliga hårfärg. Och det växer så fort så jag måste göra det var tredje vecka, borde egentligen färga varannan vecka för att utväxten inte ska synas så mycket men vem orkar det. Köpte de sista fem som var kvar på hyllan. Enda färgen med perfekt gråhårstäckning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar