18 november 2009

Slay

I tre kvart till kan jag spela Slay på datorn innan batteriet dör. Då är klockan halv sju. Innan de hittat det jädrans trädet som kapat elledningen har jag nog dött av tristess.

Det är bannemig storm ute nu. Någon som vet väderläget som känner mig och har mitt mobilnr? Hade varit kul att veta om 'the perfect storm' är på väg. Då kanske det är lönt att gå ner och hämta stormköket.

Jag är sugen på coctailkorvar med ägg och bacon. Äter jag knäcke nu ångrar jag mig om strömmen kommer senare. Men jag kan å andra sidan vänta rätt länge innan strömmen kommer igen. Svårt beslut. Men för att hämta stormköket måste jag ut i stormen. Och kommer då strömmen medans jag står där och precis fått låga på t-spriten känns det ju dumt. Knäcke it is. Tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar