26 november 2009

Looove shoes...

Idag har jag utökat skosamlingen med tre par skor... Som hos så många andra är detta en soft spot och jag älskar alla tre villkorslöst! My babies...
.

Din Sko
.
Testade dem i tisdags och har inte kunnat glömma dem... Finns även i grått. Normala i storleken (min fot är 25 cm och det är en normal 39:a) och förvånansvärt bekväma att gå i. Har sålt bra på webben så jag vågade inte chansa med att vänta. Vacker klack i rökfärgat speglande material.


Dallas från Nelly.com
.
Dessa var också normala i storleken och satt perfekt. Lite höga så en gummipad inuti skon behövs för att inte glida ner i skon och få glapp i hälen. Grå skor är svåra att få tag på så när jag såg dessa med ganska klassiskt snitt var de ett måste! Finns även i rött och svart.


Anne-Belle från Nelly.com
.
Även dessa är normala i storlek. Satt jättefint och det var bra stöd då framsidan är i ett stycke. Jag föredrar brunt med guld framför brunt med silver så dessa var perfekta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar