18 november 2009

Fasansfull upptäckt

Jag har precis gjort en fasansfull upptäckt. Jag har funderat på det en längre tid men fick det alldeles nyss bekräftat i fotoalbumet.
.
Min hund har slitit ut sin nos!!!
Ser ni färgskillnaden??? Han ser ju i allmänhet mer sliten ut idag än för fyra år sedan men vad fan, i hundår är han ju äldre än t.o.m. mig. Nu var det i.o.f.s. en taskig bild att jämföra med...
.
2005-10-07
.

2009-11-18
.
Det här är ju förfärligt och kräver en hel del tankearbete om vad man kan göra åt saken. Hade jag inte varit så klok vid middagstid att jag hällde vatten på fimparna i askkoppen tidigare idag hade jag grävt upp en med stump kvar, rökat och funderat samtidigt. Nu kan jag inte vara så äcklig.

2 kommentarer:

  1. Skokräm eller spritpenna??? Hi hi. Tror bara baltis börjar bli gammal och grå. han får kanske tatuera in färg på nosen.......
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny

    Blodpulver att blanda i maten funkar bra :) Blodpulver förbättrar pigmenteringen och muskelsättningen bla. Finns att köpa på www.dogsecurity.com
    Jag har själv använt det till mina hundar i ett par år och är super nöjd. Köper även deras Groddolja :)

    Mvh Linda

    SvaraRadera