23 november 2009

Filmkväll


Hemma vid 18 och hade köpt med oss så vi kunde laga tacos, det var ganska länge sedan nu så jag tyckte det var gott igen!
.
Vi tittade på 'Public Enemies' som var strax över 2h lång, ingen film jag ser igen så J fick den med sig hem för han gillade den.
.
Jag tyckte inte jag kört tillräckligt idag, det är ju så roligt och jag hade inte fått nog. Bagaget var fortfarande upptaget av prylar så vi stuvade in vovvis på passagerarsidan och jag körde halvvägs upp till byn. Där hoppade jag och Baltis av och kvällspromenerade hemåt. Inte mycket lönt tycker säkert vissa men jag kan inte få nog av att köra just nu när jag faktiskt börjar bli riktigt duktig på det!
Idag har vi övat fickparkering, påfart/avfart motorväg, rondell och allmän stadskörning + landsväg. Nästa gång måste jag träna på vänstersväng på 90-väg, det är det enda jag har kvar innan uppkörning. Rätt nöjd med att ha klarat det på 19 lektioner, färre än vad jag trodde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar