22 november 2009

Shopping-söndag

Det var en jättebra shoppingdag, allt jag plockade på mig under dagen blev sluta-röka-present från J! Fyra stora pappkassar med goda och roliga grejer!


På Eko hittade jag lite gott till julen! Skumtomtarna är det enda jag tycker om av detta. Funderade på att göra julgodis av fikonen.


Hittade även en brownieform efter att ha glömt att köpa sådan i ganska lång tid.


Formar följde också med hem då jag ska försöka mig på att baka vaniljhjärtan!


Nya sköljmedel måste testas. Vilken bra konsument man är som går på allt som ser naturligt ut och som benämns med soothing och fresh...
..

Tänkte tipsa er om dessa plåttunnor för tvättmedel och diskmedel. Jag köpte mina till tvättmedel på nätet för ett par hundra styck men här på Eko fanns en variant som såg lite billigare ut och som också var mycket billigare, ca 89 kr. Fanns i svart och vit.
.
Jag gillar verkligen Maxi i Kristianstad!
.
Köpte mini-marshmallows till julens varma choklad : )
.
För mig var dessa nya, Annas pepperkakor med diskret apelsinsmak! 4p/5p.
.
På söndag redan är det första advent om jag inte är helt fel ute. Såg dessa som måste testas då!
Dufvenkrooks lättvinsglögg med smaken hjortron och årets nyhet chili choklad...mmm?

1 kommentar:

  1. Mycket fin förvaring till disk+tvättmedel! *Vill ha!*
    Hjortron- och chilichokladglögg har varit Systemets "årets smak" tidigare år om jag inte minns fel. Har provat chilichoklad och har för mig att den var god iaf!
    Du får meddela hur dem var!

    SvaraRadera