20 november 2009

Fredagsmys


Här är en bättre bild på rådjuren utanför huset imorse. På mobilkameran ser det ut som om de är hundratals meter bort.
.


Middag valdes till kycklingfilé med strimlad potatis, rosépepparsås och kokt broccoli. Lite grönt fick jag ju slänga på tallriken för att inte dö av kaloriintag. Tur jag sprang innan middagen.
.

Har just tittat klart på Idol och höll med om att både Calle och Mariette var självklara att gå vidare. Hade nog hellre sett Tove än Erik att sjunga om. Men det var rätt att Reza åkte ut. Eller nej, Tove skulle ut. Men eftersom Mariette eller Calle måste vinna spelar det ju ingen roll i vilken ordning de andra åker ut ; )
Mariette var inte alls bra idag men jag ringde och röstade på henne ändå.
.
Fick ett mess av Emma innan ikväll om hur sjukt bra 'New Moon' var. Jag är glad att jag ska se den imorgon och ska strax sätta på Twilight för att komma i rätt stämning och bli lite up to date!
.
Haffade Hemglass när han kom i full galopp på grusvägen och fick testat en ny glass från Mövenpick, crème brulée. Spännande!

Saknar dock deras Caramelita från samma märke. Denna nya smak fick 3,5p/5p.

1 kommentar:

  1. Ååh! Längtar efter att se filmen! Hade hoppats på i helgen, men mina kära vänner som ska med har lite svårt att få ihop när dem kan! Blir ju tooookig!
    Vill se! Vill se! Vill se!

    SvaraRadera