19 november 2009

Lurendrejare

Jag testade aerobic en gång i våras och blev besviken som tusan. Det var ett nybörjarpass men i slutet av terminen och tydligen hade de övat olika 'block' som de körde och jag hade inte för chans att följa med mer än i början.

Likadant var det idag på steppasset. Nybörjarpass där de tränat kombinationer hela terminen som jag inte hängde med på. Strax efter halva passet avbröt jag för då stod jag mest och tittade på! Tur att jag kom dit tidigt och körde kondition i gymet först så turen inte varit förgäves.
Nu sitter jag på bussen hem och har inte köpt några cigg! Yes Yes Yes!

Ska hem och fixa mat och säga förlåt till baltis för att jag är dum just nu. Jag skrattar faktiskt åt mig själv så ni vet det. Jag inser hur negativ jag är och jag skrattar åt vad bristen på en cigg kan göra med en människa. Allt är svart just nu men jag kämpar mig uppåt. En dag i sänder och jag inbillar mig att det bara blir lättare timme för timme.
Jag gjorde ett farligt experiment när jag gick förbi kiosken. Försökte föreställa mig att jag drog ett bloss och det var faktiskt inget som kändes särskilt lockande? Märkligt. Men jag är tacksam ska jag lova. Kiosken var visserligen stängd vilket gjorde det lättare men jag hade kunnat promenera ganska långt om jag ville ha tag på en giftpinne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar