19 november 2009

Energitjuv

Jag är just nu det jag själv i vardagen undviker för att jag tycker så illa om.

En energitjuv.

För er som också undviker energitjuvar och som jag just nu påverkar negativt: kom tillbaka om en vecka.
Nästa fredag lovar jag både er och mig själv att glada Jenny är tillbaka igen. Fredag kväll senast! Längre än så ska inte abstinensen från nikotin ha mig i sitt grepp.

När jag slutade röka inomhus för ca 3 år sedan blev jag så lycklig för baltis slutade hosta. Nu när jag slutat röka för MIN skull är jag ledsen och arg och sur. Egentligen är jag ju inte det, det är ju abstinensen som spelar ett spratt med min personlighet. JAG är ju egentligen överlycklig.

Höll på att stanna hemma ikväll för att jag nästan bestämt mig för att köpa nya cigg. Efter en stund blev jag arg på mig själv och menade på att då skjuter jag bara upp det som ändå är oundvikligt. Nu är jag ganska säker på att lyckas komma hem igen utan att trilla dit. Jag är säker.

1 kommentar:

  1. Jag tycker du är STARK! Ingen energitjuv! Tänk på hur underbart det kommer kännas när den där känslan har släppt i kroppen! Snart så!

    SvaraRadera