20 november 2009

Bättre dag

Kände mig ganska pigg och hyfsat glad när grannens hundar väckte mig 07:30, blev faktiskt inte ens irriterad. Tittade ut genom fönstret på toaletten och såg två söta rådjur gnaga lav från nedfallna grenar, då blev dagen ännu bättre!

Står nu och väntar på bussen, inte ens baltis kunde irritera mig på promenaden i morse med sitt kissande och dreglande överallt där löptiken kissat. Kanske börjar abstinensen försvinna? Får verkligen hoppas på det.

Nu ska vi ha en ny övning på 1h och 15min. Får se om det ger mer än förra veckans övning. Är nog gladare idag för att jag ska till skolan. Stannade ju hemma igår pga stormen och det ligger inte i mig att skubba. Kunde inte njuta av den lediga dagen. Idag är en kort dag och än om jag måste iväg känns det bra för jag kan med gott samvete göra vad jag vill sedan. Funderar på ett pass core, där blir jag aldrig besviken.

Helt slut möjligtvis men aldrig besviken :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar