14 mars 2012

Något nyttigt och sen en massa onyttigt

Dagen började verkligen fint. Eller ja, ett sms väckte mig ur en dröm där jag fortfarande levde med min exman. Jävligt trist att vakna ur den men jag hade känslan med mig ur sömnen om hur det var att leva med honom. Fast det är klart, hade jag inte blivit väckt hade jag drömt klart och aldrig vetat om det. I drömmen hörde jag hans röst, kände igen den så väl för i vaket tillstånd har jag glömt den tyvärr. Det är ju ändå sju år sedan han dog. Vi var på en julkonsert men satt mest och pratade med varandra. Det härliga var att jag ju vaknade och kände den trygga kärlekskänslan jag kände för och från honom. Än om vi hade orosmoln på himlen som alla har så var det så självklart att det var vi och jag var så trygg i det. Tvivlade inte för en sekund.

Promenad med Baltis och sen var det premiär för tunn skinnjacka med tee under och en tur till stan! Härlig vårdag med 12 grader och soool : ) började med det nyttiga, cellprovskontroll. Inte kul men nödvändigt, har skjutit på det för länge men min väninna sparkade mig i baken så jag fick det gjort.


Firade med sushibuffé och jag ångrar nu att jag inte åt mer för det var ju så gott. Fast då orkade jag inte mer ändå, inte utan att jag skulle börjat må illa.

Sen...


...blev jag minsann med iPhone : ) har haft såå mycket tålamod med att mitt abonnemang skulle gå ut. Valde en svart och har suttit precis hela kvällen och hämtat appar och tränat på att skriva sms med långa naglar. Hur roligt som helst. Har inte varit så sugen innan 4S kom eftersom de förra inte haft så bra kamera som jag har i min och då jag mobilbloggar så mycket har jag behövt bra kamera.

Fick bästa teknikstödet från mitt sällskap då jag är ganska hopplös på teknik. Är inte dum men tycker det är så förbannat tråkigt innan man får det att funka så ointresset är ett hinder.

Vidare till H&M och använde lite av en bonuscheck (bild kommer när jag fått igång mobil epost).

Handlade på Maxi, hämtade paket från Adlibris, åt glass och hade en skön dag. En sån dag som när man kommer hem vill man helst vrida tillbaka tiden så att man kan få göra om allt igen för det var så jädrans trevligt. Inte det nyttiga då utan det onyttiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar