13 mars 2012

Naglar + träning + naglar igen


Efter en vecka (i fredags) upptäckte jag att gelén börjat lossna på mina naglar och det var ju alltför tidigt. Så idag var jag och fick det fixat. Hon fick slipa ner ett par naglar helt och annars laga delar av de andra. Visst var det en nybörjare jag gick till men slarv har jag inte tålamod med.

Gick sen och tränade på F&S och upptäckte till mitt förtret när jag sen satt och väntade på bussen hemåt att det inte bara var luft under gelén på en nagel, på en annan hade gelén t.o.m. lossnat! Efter tre timmar! Suck, lämnade hållplatsen och tillbaka till salongen. Visade upp naglarna och fick det fixat ganska omgående av en som verkligen kunde bygga naglar. Har nu två besök hos en salong i Malmö att använda men ska sen fortsätta med tjejen som gjorde reparation nr 2, henne var jag nöjd med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar