16 mars 2012

Den hära telefonen

Att man kan få så mycket tid att gå för att få igång en mobil trodde jag inte var möjligt. Det är ju extremt roligt att surfa runt för att hitta alla roliga appar 😃
Däremot avskyr jag när teknik inte funkar med en gång vilket var fallet igår med en ringsignal jag köpte. Det var ju dumt att tro att den då fanns tillgänglig i inställningarna för ljud... Så två tre timmar inkl 49 min hos Telias iPhonesupport gav - nada.

Belönade mig efter teknikstrulet med att laga husmanskost. 

Annat då... Baltis har fått skov med sin spondylos vilket är skittrist då han har ont. Men han har inte haft det sedan i somras och det i sig är ju fantastiskt. Ska på 30-årsfest idag och har beställt ny medicin till honom som ska hämtas ut på vägen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar