20 mars 2012

Italian Love Affair


Längtar så vansinnigt efter värme och sol! Tänkte att sommaren kanske kunde lockas hit fortare så det blev en manikyr igår med dov bubblegum pink. O.P.I. Italian Love Affair skriker väl sommar, eller? Jag gör det i alla fall.

Och apropå sommar så beställde jag bikinis från La Redoute i februari som inte dykt upp ännu. Det var ju inte någon bra första erfarenhet från det företaget. Ringde förra veckan för att fråga vad som händer och fick besked att det blivit fel på leveransen från Frankrike och ombads återkomma denna veckan. Nu säger de att paketet skickats 27 feb men fastnat i Postens hantering så de var tvungna att skicka ett nytt och efterlysa det första. Då jag beställt delarna i tre olika storlekar och visste att två av dem ska returneras bad jag om fri returfrakt som kompensation för mitt tålamod och det fick jag. Men vete tusan om jag vågar handla där fler gånger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar