27 april 2011

Traderavinst - H&M jeans















Haha vilket Tradera-schwing jag har just nu! Har en speciell teknik jag kör och brukar då vinna auktionen, hittills har det funkat bra. Har haft ett långt uppehåll från Tradera men nu är jag tillbaka!

Nyss vann jag ett par H&M Loyal Fit som är mina favvojeans. Då jag cyklar så mycket slits de ganska fort i skrevet, tyget blir tunnt och spricker. Inte kul att gå med sådana jeans : S

Har varit inne på H&Ms sida för att beställa ett par gånger men har haft is i magen. Och nu har jag ju på några dagar vunnit fyra par för en kostnad inkl. frakt som inte ens är den för nypriset på ett par!!!

1 kommentar:

  1. Wow! :) Vad härligt! Snygg tvätt på dessa!
    Saknar dig vännen!
    Har du inte vägarna förbi Malmö med omnejd i något ärende snart?

    SvaraRadera