20 april 2011

Rolig post


Det har kommit riktigt rolig post denna veckan!

Från National Geographic kom DVDn Life som har ca 3000 inspelningstimmar! Det ska vara David Attenborough som är speaker när det är naturfilmer, annars känns det inte ok, haha! Precis som att svenska naturfilmer tappat stinget sedan Arne Weise slutade som speaker. Det hör liksom till.

Paket kom med Vår Ruset! Ganska lågt startnummer, jag var snabb i anmälan i år.

Paket kom också från Ellos!
Kunde inte tacka nej till dessa godingar... fanns även i svart och satt stadigt på foten då man kunde spänna remmarna på två ställen!

Och denna underbara gummistövel från Polecat... screw Hunter säger jag bara : ) denna hör till skogen och utflykter i naturen, kommer inte falla för trenden att ha gummistövlar i stan så här långt söderut.

Och sedan slog jag till på den rosa trenchcoaten också... kunde helt enkelt inte låta bli när jag visste hur bra den satt, fick ju hem den i militärgrönt för ett tag sedan. Älskar materialet som är lite glansigt och puffärmarna. Hade ett erbjudande att beställa två varor med 40 % rabatt så det använde jag och fick massor i rabatt ju : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar