13 april 2011

Den här OnePiece

OnePiece Teddy Fleece WhiteOnePiece Teddy Fleece BrunOnePiece Pink
Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om OnePiece ännu. Den är ju precis ett sådant plagg jag drömmer om att ha som mysplagg och samtidigt är den fullständigt vidrig. Som en sparkdräkt för vuxna. Men som sagt... är mycket sugen på att klicka hem en, jag är singel så ingen man kommer ju behöva förfasa sig över vad jag dragit på mig.

2009 bloggade jag om det årets fashion roadkill och måste tyvärr berätta att jag bevittnat användandet av sådana ett antal gånger på F&S. OnePiece måste vara 2011s fashion roadkill och ändå är jag sugen på att köpa en. Hemska tanke. Får matcha den med skorna i länken såär jag garanterat singel resten av mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar