28 april 2011

Laid back walk with the dog on the loose

I alla fall tills vi kommer in i skogen hänger kopplet runt halsen. Jag litar på min kille med respekterar skogsägarens önskan att inte hundar ska vara lösa i hans skog.

Jisses vad jag kommer sakna våra sovmorgnar och sena soliga långpromenader. Men det ska bli riktigt spännande att börja jobba på måndag.
Tråkigt bara att jag själv fick höra av mig idag om när jag ska vara på plats på måndag,hur jag kommer in i byggnaden, var jag ska sitta och vem jag ska fråga efter. En viktig detalj för att en ny medarbetare ska känna sig välkommen.

1 kommentar:

  1. Elisabeth Svenssonfredag, april 29, 2011

    Hej fina Jenny!
    Bara så att du vet så följer jag din blogg daglien nu :). Det är så härligt att få ta del av dina roliga kommentarer (trach-grodor, fågel-poo etc! Hojta när det är tid att luncha. Förstår om du inte kan planera något ännu med tanke på att du inte vet hur det blir med allt än :)

    STOR KRAM & trevlig helg!!!

    SvaraRadera