29 augusti 2010

Ville inte lämna Köpenhamn

När vi skiljts åt idag efter Ecco Walkathon var jag inte alls sugen på att åka hem. Tog istället bussen tillbaka till Österbro och besökte en loppis där jag fyndade en vacker plåtburk med 1700-talsmotiv.

Sedan passade jag på att handla i min favoritbutik, sådant jag vant mig vid att ha men inte hittar i Sverige. Denna butik har allt man behöver plus alla delikatesser man kan tänka sig! Inklusive levande hummrar vilket jag i och för sig inte är så förtjust i att se.

För en vecka sedan letade jag ihjäl mig efter pajformar i aluminium till Sabinas fest, nu har jag laddat upp.

Ispåsar i form för att passa i flaskor!

1l-påsar med zip.

Sallads-slung-påse. Ner med salladen, veva runt påsen, vattnet hamnar genom små hål i ett separat fack som sedan töms.

Fruktpåsar. Speciell manick fixar vacuum så frukt och annat inte blir missfärgat av syre.

Den gamle fabriks jubileumsburk i supersize. Innehåller jordgubb, hallon, körsbär, björnbär och vinbär.

Buko mjukost och K-salats club sandwich-sallad.

Megasize rostbröd

och en liten liten frp ostehaps...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar