9 augusti 2010

Läskigt Baltis...

Vaknade halv sex av en mardröm. En sjuk horribel dröm som jag har ångest fortfarande över.

Baltis var lite halvsjuk och jag tog helt enkelt livet av honom och åt upp hans huvud. Bara sådär, inga betänkligheter.
Efteråt satt jag och tittade på kroppen och undrade vad fan jag gjort och ångrade mig bittert. Han hade ju ändå tid kvar att leva.

Tack gode gud att jag vaknade då och den underbara känslan efter de förvirrade sekunder innan jag insåg att det var en dröm. Min älskling låg och snusade på golvet, jag kallade på honom och bjöd upp honom i sängen. Där satt han någon minut och tyckte sedan det var för varmt och hoppade ner igen. Jag som ville ha tröst efter min hemska upplevelse!!!

Försökte hitta pusselbitarna till drömmen för det finns det alltid. Läste igår på Facebook om en väninna som varit på Malta. Där var jag för många år sedan och beställde in kanin till middag. Fick en sallad och ett kranie på tallriken. Det tänkte jag inte på medvetet när jag läste det men fanns väl där ändå. Och i Thailand åt jag hund.
Jag har inte problem att äta en speciell djurart, men inte mitt eget djur! Jävla hjärna.

1 kommentar:

  1. Ja, fy ja, det lät läskigt! :( Hjärnan kan verkligen ställa till det för en ibland!
    Kram vännen

    SvaraRadera