26 augusti 2010

Uppsatspublik

Precis som jag förutsatte gav det absolut ingenting att sitta som publik till de två uppsatser som skulle opponeras idag. Men mitt enda mål var att delta i sammanlagt tre som publik vilket är obligatoriskt och det har jag nu gjort! Den första hade samma examinator som jag och jag insåg vilken otrolig skillnad det kan vara. Antingen hade han en riktigt dålig dag men jag tror snarare att han var förbannad för att de som skrivit inte varit särskilt engagerade. Den sågades i alla fall. Det gjorde den andra också men det var en annan examinator som inte var så brysk.

Trösten var att jag hade sällskap av både Marina och Peppe i publiken. Efteråt åkte Marina och jag ner till stan och handlade först mat till mamma enligt lista.

Sedan blev det en snabb lunch på Nostalgia och nu sitter jag på bussen mot Linderöd igen! Ska snabbt hämta hunden och bege mig mot Malmö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar