21 augusti 2010

Underbar dag!

Solen skiner och höstluften har gjort ett temporärt uppehåll, det är klart över 20 grader ute! Skönt att säga hej till sommaren någon gång till innan det är helt över.

Sov till strax efter 9 vilket var alldeles för lite med tanke på att Jag inte somnade förrän vid halv fyra.

Halv elva satte jag på en film, när den var slut tittade jag på en annan som gick på tv.


Kinky boots hette den. Först strötittade jag bara men fastnade sedan i personernas relationer och tyckte riktigt bra om den! Efteråt hade tröskeln för trötthet passerat och jag fick ligga och läsa ganska länge innan tröttheten kom tillbaka.


Idag väntar bakning och minst en långpromenad till innan det är dags för fest hos en klasskompis.
Turen med Baltis gick idag till en park men han vill bara hem pga värmen så nu vänder vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar